הצורך:
כחלק ממהלך אסטרטגי של הקמת כל אתרי האינטרנט עבור המותגים השונים מקבוצת עמינח בחברת KCS בניית אתרים, נדרשה בניית מחודשת של האתר למותג אמריקן קומפורט. אמריקן קומפורט מציגה עולם שלם של נוחות בהתאמה אישית. בכל אחד מסניפי הרשת, יכולים לקוחות החברה ליהנות מחוויית נוחות מושלמת, הכוללת כורסאות טלוויזיה מהמפורסמות בעולם, מערכות ישיבה חכמות לקולנוע ביתי, כורסאות עיסוי ומסאז', כורסאות טלויזיה מעוצבות, מזרנים ומערכות שינה מתכווננות – העשויים כולם מהחומרים האיכותיים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
מטרת האתר היתה למתג את האתר האינטרנט באופן דומה לחנויות ולקטלוגים השיווקיים של החברה. כמו כן במסגרת החלטה אסטרטגית הוחלט להקל על הלקוחות ולבצע הזמנה on-line דרך אתר האינטרנט.
הפיתרון:
בניית קונספט שיווקי שהתבסס על ערכי המותג אשר כולל בין היתר שימוש באלמנטים גראפיים ותמונות מתוך הקטלוג התדמיתי.
האתר נבנה תוך כדי הקפדה על סטנדרטים מחמירים של SEO (קידום אתרים) הן ברמת ארכיטקטורת הקוד והן ברמת היררכיית התכנים ברמה המבנית תוך כדי חשיבה על תמיכה רוחבית במנועי חיפוש לכל אתרי עמינח (אלו שבאוויר ואלו שבתהליך בנייה מחדש).
הפרויקט מכיל דפים עם סוגי תבניות שונות על מנת להעצים את חוויית הגולש. האתר מכיל קטלוג שמאפשר לנהל תהליך מכירה ישירות באתר מבלי לגשת לחנות זאת על מנת להקל על הגולשים.