הצורך:
במסגרת תהליכי חדירה לשוק הגרמני נדרש להרים אתר אינטרנט שיווקי ומכירתי אשר יאפשר לגולשים להצטרף לשירות של שחל שירותי רפואה ולרכוש מוצרים משלימים רלוונטיים לשירות. דרישת הארגון היתה לבנות אתר אשר יתאים בצורה מלאה לזהות הארגונית של שחל שירותי רפואה ולמיתוג הגרמני תחת SHL Telemedicine.
הפיתרון:
בניית המערך הטכנולוגי לאתר לידים ומכירת השירותים של החברה. האתר נבנה לאחר איפיון ומחקר של אתרים קואופרטיביים בשוק הגרמני. האתר מכיל מערכות מסוגים שונים החל מחיבור למערכות שירות הלקוחות וה CRM הפנימיים של שח"ל ותשתיות לניהול לידים דרך האתר, דרך ממשק מסחר שמאפשר הצטרפות לשירות On-Line עם אפשרות של רכישת מוצרים ועד לשירותי תוכן רבים הניתנים באתר וביניהם אינדקס.
אתר האינטרנט נבנה תוך הקפדה על סטנדרטים של קידום ובשיתוף פעולה עם קמפיין SEO נרחב של חברת קידום בינלאומית על מנת לאפשר אסטרטגיית חדירה במנועי חיפוש בשוק הגרמני.