הצורך:
גיבוש קמפיין אינטרנטי עבור מכשיר הסלולארי החדש של נוקיה N97 המשווק על ידי יורוקום. הקונספט האסטרטגי והשיווקי של הקמפיין נבנה על ידי KCS בשיתוף משרד הפרסום של יורוקום.
הפיתרון:
במסגרת קמפיין on line as it happens בניית סימולאטור אינטרנטי מורכב מבוסס יישומי AJAX ו JS אשר מאפשר לגולש לחוות את המכשיר החדש של נוקיה N97 ולהתנסות בכל תכונות המכשיר.
דרך הסימולאטור יכול הגולש לשלוט בטלפון ולנווט במסכים השונים של הממשק הסלולארי כפי שניתן לבצע במכשיר רגיל off line ואף לדמות גלישה באתרים דרך המכשיר.
הסימולאטור מאפשר להתחבר ליישומי Facebook דרך חיבור Facebook connect ולבצע פעולות שונות ישירות בפייסבוק כגון: העלאת תמונות, עדכוני סטאטוסים, שליחת הודעות לחברים, ניהול אירועים ויצירת אירועים וכד'.
עוד אפשרה האפליקציה להתחבר ל Twitter ולעדכן את חשבון ה Twitter האישי שלי. האפליקציה מאפשרת קישור ל OVI Store חנות היישומים והאפליקציות של Nokia.